استفاده از لامپ هالوژن بدیع نور در کشورهای عربی ممنوع اعلام شد

لامپ هالوژن بدیع نور وسایل روشنایی آشنا و استاندارد برای تجهیزات خودرو هستند. امروزه انواع مختلفی از لامپ های هالوژن وجود دارد که در این مطلب به شما خواهیم گفت.

انواع مدرن لامپ هالوژن
تا به امروز، لامپ های مختلف مربوط به تعدادی از هالوژن وجود دارد:

لامپ های استاندارد که در داخل آن بخارات هالوژن – برم یا ید وجود دارد که در کارخانه نصب می شوند.
لامپ های بهبود یافته ای که عملکرد بهتری دارند و برای ارتقاء اپتیک خودرو ضروری هستند.

لامپ های هالوژن چیست و چگونه کار می کنند؟
لامپ های هالوژن منابع نور خاصی هستند که به عنوان تجهیزات سر و اپتیک اضافی وسایل نقلیه استفاده می شوند. در داخل فلاسک چنین دستگاه هایی یک رشته رشته ای و همچنین یک جفت هالوژن – برم یا ید وجود دارد.

لامپ

لامپ های هالوژن چیست و چگونه کار می کنند؟

انواع لامپ هالوژن
این وسایل سبک برای مدت بسیار طولانی در خودروها مورد استفاده قرار گرفته اند. در ابتدا، آنها نور زرد مایل به استثنایی کم رنگی را ارائه می کردند، اما با گذشت زمان برای دستیابی به تأثیر بیشتر در جاده، بهبود یافته، مدرن شده اند.

انواع لامپ های هالوژن امروزی
استاندارد. اینها لامپ هایی با دو رشته برای حالت های نور نزدیک و دور هستند. آنها نور زرد مایل به 3200 کلوین را منتشر می کنند و توان متوسط ​​​​55 وات دارند.
روشنایی بالا. اینها لامپ هایی با راندمان نوری 30-100٪ استاندارد هستند. آنها نور مناسبی از جاده را فراهم می کنند، نور سفیدتر و پرتوی گسترده دارند.
همه آب و هوا این لامپ ها دارای نور مایل به زرد هستند که حداکثر کارایی را نه تنها در شب، بلکه در هوای بد نیز فراهم می کند.
راحتی بصری بهبود یافته چنین منابع نوری به دلیل رنگ لامپ و فناوری تولید خاص، خروجی نور زرد، بلکه سفیدتر را حتی با رنگ آبی فراهم می کنند.