حوله تن پوش بچه گانه که موجب نجات جان عروس و داماد شد

حوله تن پوش بچه گانه در اندازه های مختلف موجود است. از این گذشته ، کودکان بزرگ می شوند و برای هر سنی یک اندازه مناسب از نظر هدف استفاده از آن انتخاب می شود: ساحل ، حمام ، دست یا پا. اغلب تولید کنندگان کیت ها را تولید می کنند: چندین تکه حوله با اندازه های مختلف، ساخته شده در همان رنگ.

چگونه از آن استفاده می کنند؟
البته گاهی اوقات از حوله های کودک سوء استفاده می شود. با آنها می توانید کودک را در گهواره یا کالسکه در خیابان پنهان کنید یا به جای ملحفه یک تشک قرار دهید. مواد پنبه ای به خوبی گرم می شوند، اما تبخیر نمی شوند.

اغلب حوله های حمام کودکان دارای کلاه هستند – برای راحتی، سر خود را بپوشانید و موهای خیس را پس از حمام پنهان کنید. بسیاری از حوله های کودکان به شکل شنل تری به نام پانچو ساخته می شوند. این راحت ترین قالبی است که گرما و راحتی کودک را فراهم می کند.

حوله

در مجموعه فروشگاه اینترنتی Edem-Textile مجموعه ای رنگارنگ از منسوجات روزمره حمام برای کودکان خود را خواهید دید. با چاپ های روشن و کتیبه های رنگی، با شخصیت های مورد علاقه و نقاشی های اصلی – چنین پیشنهادهایی برای کودکان در تمام سنین جذاب خواهد بود.

طرح های ساحلی
در نهایت توجه به حوله های ساحلی کودکان که می توانند با هود یا بدون هود باشند، حائز اهمیت است. وجه تمایز اصلی مدل های ساحلی از مدل های حمام طراحی است.

منسوجات تری برای حمام و محصولات برای استراحت در نزدیکی رودخانه یا دریا رویکردهای کاملاً متفاوتی برای تولید هستند. دومی اغلب از میکروفیبر نازک و دنج دوخته می شود. هدف اصلی چنین محصولاتی پنهان شدن از باد در ساحل یا پوششی برای استراحت بر روی شن و ماسه است.

همچنین، برای کودکان، اغلب آنها نه تنها حوله های ساحلی را برای تعطیلات، بلکه پانچوهای کودکان را نیز می برند که امروزه محبوب هستند. شکل و اندازه مناسب، و همچنین وجود یک هود و راحتی پوشیدن سریع – این استدلال ها به وضوح به نفع تصمیم برای خرید پانچو قبل از تعطیلات صحبت می کنند.