خريد و فروش انواع مدل سينك كورين

كورين به دليل قابليت غير قابل نفوذ آب از بهترين مواد براي توليد سينك مي باشد. به همين دليل خريد و فروش انواع اين مدل سينك در بازار به شدت افزايش يافته است.

به دليل قابلیت انعطاف و فرم دهی کورین یکی از بهترین متریال هایی است که می توان با آن سینک ظرفشویی را بصورت یک تکه اجرا كرد. در اين صورت هيچ گونه درز و شكافي بين سينك و رويه كابينت نمي ماند. همچنين اين يكپارچگي از تجمع هر گونه قارچ و باكتري جلوگيري مي كند.

سينك كورين داراي رنگ هاي متعددي است.

نام اولین برند صفحات سالید سرفیس(سنگ سخت) به نام DOPUNT میباشد، كه ماده اصلي اين صفحات اكرليك مي باشد. از شاخصه هاي مهم كورين، طيف وسيعي از رنگ است که میتواند در اجرای این صفحات در مکان ها و پروژه های مختلف بسیار کارآمد باشد.

مدل سینک کورین

سينك توكار كورين

امروزه به دليل طراحي داخلي مدرن از سينك توكار استفاده ميكنند. سينك توكار نوعي خاص از سينك است كه تنها كاسه سينك قابل مشاهده است وساير قسمتها زير صفحه كابينت پنهان مي شوند. در اين مدل سينكها، صفحات كوريني روي آن را مي پوشانند.

سینک زیر كورین

اين طرح را کارشناسان دکوراسیون آشپزخانه به دليل یکپارچگی محیط پیشنهاد می کنند. در اين صورت با نصب سنگ کورین و قرار دادن لگن داخل آن فضایی مدرن خواهیم داشت. همچنین در اين مدل به دلیل نصب جداگانه لگن، با انتخاب آن می توان آزادانه و بدون محدودیت، مکان قرار گیری سینک را (حتی در کنج آشپزخانه) تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: روشويي كورين مشهد

 

مدل سینک کورین

انواع سينك كورين

  • سینک و روشویی کورین فورنیکو و فولکو
  • سینک و روشویی کیچ اپ
  • سینک و روشویی اورانوس
  • سینک و روشویی تکسانیت
  • سینک و روشویی آتیستون

همان طور که سنگ گرانیتی در رنگ و طرح های گوناگون تولید می شود، سینک های  ظرفشویی کورین نیز  در طرح بندی های مختلف  و رنگ های متنوع عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید: روشويي كورين كوارتز

 

مدل سینک کورین

خريد و فروش انواع مدل سينك كورين

براي سفارش و خريد و فروش اين محصولات مي توان هم به صورت مستقيم و مراجعه به دفاتر فروش اين محصول و هم به صورت اينترنتي و سايت هاي معتبر انجام داد. مانند ايران كورين.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی انواع سطوح، بدون درز بودن و .. از جمله دلایلی هستند که گروه ایران کورین را بر آن داشته است تا سالها به صورت تخصصی این متریال را عرضه نماید.