خریدار انواع روشویی سنگی ارزان قیمت

روشویی سنگی یکی از عناصر مهم و جدا ناپذیر در طراحی دکوراسیون داخلی است. این محصول همیشه در حال تغییر و تحول و پیشرفت روز افزون است.

روشویی سنگی

روشویی سنگی یکی از مهم ترین جزییات در سرویس های بهداشتی و حتی آشپزخانه ها محسوب می شود. این محصول دارای طرح های مختلف است مانند: روشویی سنگی کابینت دار و بدون کابینت. اشخاص می توانند با توجه به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون داخلی، طرح و رنگ روشویی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

روشویی سنگی ارزان قیمت

انواع روشویی سنگی از نظر طراحی

روشویی سنگی از نظر نوع طراحی انواع گوناگونی دارد که بیشتر به سلیقه مشتریان و شناختی که تولید کنندگان از مشتریان دارند بر می ‌گردد. طراحی برخی از روشویی ها اقتصادی‌ تر بوده و قیمت مناسب تری دارند؛ از طرف دیگر برخی از افراد تنها به زیبایی محصول توجه می کنند و این موضوع را ملاک خرید شان قرار می‌ دهند و قیمت برای این اشخاص اهمیت ندارد.

به طور کلی انواع روشویی سنگی عبارت اند از:

  • روشویی پایه دار
  • روشویی کابینتی ( کلاسیک و مدرن)
  • روشویی بدون پایه (آویزان)
  • روشویی جلو آمده
  • روشویی برجسته
  • روشویی کاسه ای
  • روشویی بدون برجستگی

 

روشویی سنگی ارزان قیمت

انواع سنگ روشویی

یکی از فاکتور های مؤثر و مهم در انتخاب سنگ روشویی جنس آن است که اساسا از مواد مختلفی ساخته می ‌شوند. هر یک از این سنگ ها متناسب با مکان های خاصی طراحی می شوند که در اینجا به این نکات اشاره می کنیم.

گرانیت جزو محصولات پر طرفدار در این حوزه است که همواره با کوارتز در رقابت است. دلیل اصلی این محبوبیت زیبایی فوق العاده آن است. این محصول دارای طرح ها و رنگ های گوناگونی است.

  • سنگ مصنوعی(کورین):

کورین یک ماده مصنوعی و تمام سنتزی است. از ماده کورین برای روکش کابینت روشویی و همچنین برای ساخت خود روشویی  استفاده می شود. سنگ کورین دارای سطح صاف و صیغلی می باشد و ترمیم آن آسان است به همین دلیل محصولات ساخته شده از این جنس طرفداران خاص خود را دارد.

  • کوارتز:

کوارتز یکی از سر سخت‌ ترین مواد معدنی در طبیعت به شمار می رود. سنگ روشویی کوارتز دارای استحکام مکانیکی بالایی می باشد. این ماده می‌ تواند نمایی همانند سنگ طبیعی را برای روشویی ‌ها به وجود بیاورد.

  • سنگ مرمر:

در قرون گذشته استفاده از سنگ مرمر نشانه‌ ای از ثروت و رفاه بوده است اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی کم کم مواد دیگری جایگزین سنگ مرمر شد و این اتفاق موجب شد تا اکثر مردم بتوانند از سنگ مرمر استفاده کنند. سنگ مرمر فرم شفاف و مستحکم سنگ آهک است. این ماده اغلب دارای رنگ سفید با رگه ‌های خاکستری است. البته این ماده در رنگ‌ های دیگر نیز تولید می شود و به بازار عرضه می ‌گردد.

  • کاشی و سرامیک:

یکی از پر کاربرد ‌ترین ماده‌ هایی که در طراحی سنگ روشویی‌ به کار گرفته می‌ شود، سرامیک است.

 

روشویی سنگی ارزان قیمت

خریدار انواع روشویی سنگی ارزان قیمت

روشویی های سنگی به دلیل تنوع زیادی که دارند توانسته اند نیاز خریداران را بر طرف کنند. مشتریان می توانند روشویی و سینک مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزان از طریق نمایندگی های مجاز، سایت های اینترنتی و فضای مجازی خریداری نمایند.