دفتر شکرگزاری که به عنوان بال هواپیما مسافربری استفاده شد

با این حال، یافتن تامین کننده ای که بتواند تمام نیازهای تدارکات اداری شما را برآورده کند، در حالی که پایین نگه داشتن هزینه ها و بالا نگه داشتن کیفیت ممکن است دشوار باشد.

در اصل، اصطلاح لوازم التحریر و دفتر شکرگزاری به تمام محصولاتی اطلاق می‌شود که توسط یک لوازم التحریر فروخته می‌شود، که نامش نشان می‌دهد که کتابفروشی او در یک نقطه ثابت است.

این معمولاً جایی نزدیک یک دانشگاه بود و دائمی بود، در حالی که تجارت قرون وسطی عمدتاً توسط دستفروشان دوره گرد از جمله چپق ها که کتاب می فروختند) و دیگران (مانند کشاورزان و صنعتگران) در بازارها و نمایشگاه ها انجام می شد.

این یک اصطلاح منحصر به فرد بود که بین قرن های 13 و 15 در فرهنگ نسخه های خطی استفاده می شد.

دفتر

مغازه های لوازم التحریر مکان هایی بودند که کتاب ها صحافی، کپی و چاپ می شد. این مغازه ها اغلب کتاب ها را در ازای دریافت هزینه به دانشجویان دانشگاه های اطراف قرض می دادند.

دفتر در بخش‌هایی امانت داده می‌شدند و به دانش‌آموزان اجازه می‌دادند که آنها را مطالعه یا کپی کنند و تنها راه برای دریافت قسمت بعدی کتاب، بازگرداندن بخش قبلی بود.

در برخی موارد، به دلیل مجموعه گسترده‌تر کتاب‌های فروشگاه‌های لوازم التحریر و دفتر به جای کتابخانه‌های دانشگاهی، فروشگاه‌های لوازم التحریر به انتخاب ارجح برای محققان برای یافتن کتاب تبدیل شدند.

شرکت Stationers قبلاً انحصار صنعت انتشارات در انگلستان را در اختیار داشت و مسئول مقررات کپی رایت بود.

چاپ فرآیند اعمال یک عامل رنگ‌آمیزی بر روی سطح برای ایجاد متن یا تصاویر است.

این اغلب از طریق فناوری چاپ به دست می آید، اما می توان با دست و با استفاده از روش های سنتی تر انجام داد. اولین شکل چاپ، بلوک چوب است.

Letterpress فرآیند چاپ چندین نسخه یکسان است که کلمات و طرح ها را بر روی صفحه فشار می دهد.

چاپ ممکن است با جوهر یا کور باشد، اما معمولاً در یک رنگ انجام می شود.

ممکن است موتیف ها یا طرح ها اضافه شوند زیرا بسیاری از دستگاه های لترپرس از صفحات متحرک استفاده می کنند که باید با دست تنظیم شوند. چاپ حروف تا قرن نوزدهم روش اصلی چاپ باقی ماند.