سینک گرانیتی اصل ارزان

امروزه در بازار انواع سینک های آشپزخانه موجود می باشد که در میان تمام موارد، سینک گرانیتی محبوبیت بالاتری دارد. شما می توانید انواع سینک گرانیتی اصل ارزان را در مدل های جدید و متنوع از طریق همین سایت با نازلترین قیمت تهیه نمایید. توجه داشته باشید برای اطلاع از موجودی ها و قیمت دقیق محصولات، کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند.

سینک گرانیتی اصل ارزان

سینک گرانیتی

سینک گرانیتی آشپزخانه در قلب خانه مدرن و بازتابی از سبک زندگی متنوع ما است. با طیف گسترده ای از سبک ها از کلاسیک اثبات شده تا طرح های منحصر به فرد، که در طیف گسترده ای از پیکربندی ها، اندازه ها و رنگ ها موجود است، می توانید سینک ظرفشویی مناسب را برای آشپزخانه رویایی خود بیابید. سینک گرانیتی در سراسر جهان برای سبک های منحصر به فرد تحسین شده است و با رنگ و طرح های بی نظیر، زیبایی ماندگاری را ارائه می دهد.

سینک توکار آشپزخانه اغلب یکی از آخرین چیزهایی است که برای یک آشپزخانه جدید برنامه ریزی می شود. ناگفته نماند که سینک گرانیتی یکی از سینک های محبوب و پرفروش در بازار می باشد. زمانی که رنگ کابینت، میز کار و کف آشپزخانه مشخص شده است، حالا سینک باید در آن جا بیفتد. کار را برای خود آسان کنید و انتخاب سینک گرانیتی کار را ساده می کند. این مجموعه طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهد. به خلاقیت خود آزادی عمل بدهید! اتفاقاً اغلب از ما می پرسند که سینک سیاه یا سفید کدام محبوب تر است؟ اکثر مشتریان اغلب رنگ های تیره را انتخاب می کنند اما انتخاب رنگ به محیط و نظر شخصی شما بستگی دارد.

سینک گرانیتی بسیار زیباست و بدون شک یک جواهری واقعی در آشپزخانه محسوب می شود. هر سال، مشتریان بیشتری در سراسر جهان به این سینک ها روی می آورند. سینک گرانیتی باید کاملاً با رنگ های دیگر در آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد و رنگ آن به گونه ای باشد که برای سال های آینده بدون تغییر باقی بماند. چه بخواهید یک ویژگی متضاد ایجاد کنید یا یک سینک که با مفهوم کلی رنگ شما ادغام شود. سطح لمسی فوق‌العاده سینک‌های گرانیتی در لمس مخملی است و ظاهری مدرن و مات ایجاد می‌کند که به آرامی با مواد اطراف آشپزخانه شما پیوند می‌خورد.

معایب سینک گرانیتی

معایب سینک گرانیتی

  1. احتمال ترک خوردگی سینک بر اثر تغییر دمای شدید هنگام استفاده.
  2. عدم قابلیت استفاده از سینک گرانیتی در مکان های همچون آزمایشگاه ها و استفاده های صنعتی – تولیدی و خارج از منازل مثل باربیکیو.
  3. احتمال تغییر رنگ، ایجاد ساییدگی و خوردگی بر اثر شستشو با شوینده های اسیدی یا قلیایی قوی و نامتعارف.
  4. سقوط اشیا سنگین و نوک تیز ممکن است منجر به شکستگی، لب پریدگی و استهلاک سینک گرانیتی شود.
  5. ایجاد خراش ناشی از مصرف نادرست و یا نظافت با ابزار های نامناسب مثل برس فلزی، سیم ظرفشویی و یا اسکاچ زبر.
  6. قرار دادن ظروف و وسایل خیلی داغ بر روی سطح سینک که منجر به سوختگی و یا تغییر رنگ سینک گرانیتی شود.
  7. امکان شکستن و یا لب پر شدن سینک بر اثر نصب توسط افراد غیر متخصص یا حمل نادرست هنگام خرید.

سینک ظرفشویی گرانیتی

سینک ظرفشویی گرانیتی سینک ظرفشویی گرانیتی رنگ مشکی، طیف وسیعی از گزینه‌های طراحی آشپزخانه را با عناصر سیاه باز می‌کند تا علاقه‌مندان به طراحی را خوشحال کند. رنگ مشکی سینک های گرانیتی دارای عمقی است که حس خوبی را در آشپزخانه‌هایی با میز کار با رنگ روشن ایجاد می‌کند، یا حس لوکسی ظریف، گزینه‌ای زیبا برای آشپزخانه‌هایی با تم تمام مشکی می باشد. رنگ مشکی سینک گرانیت برای ترکیب آشپزخانه ها کاملا بی عیب و نقص و در عین حال ظریف است.

چگونه می توانیم یک سوراخ در سینک ظرفشویی گرانیتی ایجاد کنیم؟ بسیاری از سینک های گرانیتی ساخته شده از مواد اولیه درجه یک هستند و بدون سوراخ برای شیر میکسر تحویل داده می شوند چرا که ما به شما این آزادی را می دهیم که خودتان تصمیم بگیرید که در کجا می خواهید سوراخ را برای شیر میکسر خود ایجاد کنید. محل های آن را قبلا روی سینک علامت گذاری کرده و از قبل سوراخ کرده ایم. چکش، پانچ (ابزاری شبیه سنجاق فلزی)، سوهان، دستکش ایمنی و عینک ایمنی را آماده داشته باشید. سینک را داخل میز قرار دهید. سوراخ را از بالا با چکش بکوبید. برای انجام این کار، موقعیت مناسب را انتخاب کنید، پانچ را در مرکز قرار دهید و با چکش روی آن ضربه بزنید. سپس تکه های باقی مانده را با چکش از جای سوراخ خارج کنید. در مرحله آخر، سوراخ را با فایل به اندازه مناسب بیاورید تا با سوراخ از قبل آسیاب شده همسطح شود.

در ادامه به ویژگی ها و مزایای سینک گرانیتی اشاره شده است:

  • سینک های گرانیتی بسیار بادوام هستند.
  • لکه ها از طریق سطح بسته وارد نمی شوند.
  • نور خورشید روی سینک گرانیتی تأثیر نمی گذارد.
  • رنگ ها حتی پس از سال ها می درخشند.

سینک گرانیتی فونیکس

سینک گرانیتی فونیکس گرانیت یک ماده لمسی زیبا است که به شما امکان می دهد یک بیانیه واقعی در آشپزخانه خود ایجاد کنید. تطبیق پذیری سینک گرانیتی فونیکس اجازه می دهد تا طیف وسیعی از طرح ها را ایجاد کند که فرم و عملکرد را کاملاً ترکیب می کند. هیچ ماده دیگری برای سینک آشپزخانه دوام و خواص سایش سخت سینک گرانیت فونیکس را ارائه نمی دهد. ما از ذرات گرانیت واقعی، چهارمین سخت ترین ماده طبیعی شناخته شده برای بشر، به عنوان جزء اصلی هر سینک استفاده می کنیم. سینک های گرانیتی فونیکس مقاوم در برابر خش، مقاوم در برابر درجه حرارت تا 280 درجه سانتی گراد و تمیز کردن آسان، ظاهر عالی خود را برای تمام عمر حفظ خواهند کرد.

برای مراقبت روزانه، سینک را پس از هر بار استفاده با یک پارچه میکروفیبر خشک کنید. این باعث کاهش سطح حمله برای رسوبات آهک می شود. چگونه می توانیم خط و خش را در سینک گرانیتی از بین ببریم؟ به خصوص در سینک های رنگ روشن ساییدگی و خط و خش ها به سرعت مشاهده می شود. با این حال، این ها را می توان به راحتی با یک اسفنج نرم، آب و روغن پخت و پز پاک کرد. اسفنج را با آب مرطوب کنید، روغن را بمالید و با حرکات دایره ای آثار خط و خش را بردارید. شما می توانید نکات تمیز کردن و مراقبت بیشتری را در گوگل سرچ کنید و بیابید.

  • شما نمی توانید بر روی سینک های گرانیتی فونیکس خط و خراش ایجاد کنید (چاقوها و چنگال‌ها روی سطح را علامت‌گذاری نمی‌کنند)
  • شما نمی توانید آن را بسوزانید حتی در دمای 280 درجه سانتیگراد سطح نمی سوزد.
  • شما نمی توانید آن را لکه دار کنید. (سینک های گرانیتی فونیکس در برابر لک شدن و خط و خش بسیار مقاوم هستند)
  • پاک شوندگی راحت سینک های گرانیتی فونیکس (اکنون 30 درصد صاف تر از قبل شده اند و حتی تمیز نگه داشتن آن ها آسان تر است)

یون های نقره تعبیه شده در گرانیت از تکثیر 99 درصد باکتری ها در سطح آن جلوگیری می کند. هنگامی که به دنبال یک سینک ظرفشویی زیبا و سخت هستید، گرانیت انتخاب نهایی است. سینک های گرانیتی ما در انتخابی از خنثی های کلاسیک و معاصر عرضه می شوند که زمینه طراحی فوق العاده ای را برای ترکیب با طیف وسیعی از مواد سطح کار ارائه می دهند. برخی از رنگ های ما حاوی ذرات فلزی هستند تا ظاهری زیبا و ظریف اما غنی داشته باشند.

سینک گرانیتی روکار

سینک گرانیتی روکار هنگام انتخاب سینک آشپزخانه باید به عوامل مختلفی توجه کنید. عملکرد به اندازه طراحی مهم است و در اینجا یک راهنمای کوتاه برای تصمیمات اولیه که باید قبل از انتخاب مدل مناسب برای خود و آشپزخانه خود بگیرید، آورده شده است. سینک های گرانیتی روکار در بین صاحبان خانه های امروزی محبوب هستند. این به این دلیل است که این سینک‌ها در هنگام شستشو، آبکشی و تخلیه کارکرد مضاعف دارند. سینک های گرانیتی روکار در آشپزخانه های با اندازه متوسط تا بزرگ بهترین کار را دارند و در اندازه ها و پیکربندی های مختلف موجود هستند. اگر فردی هستید که اغلب از ظروف قابلمه یا سایر اقلام بزرگتر استفاده می کنید، ممکن است بخواهید در انتخاب سینک تک لنگه تجدید نظر کنید زیرا ممکن است آنقدر کوچک باشد که به راحتی این موارد را در خود جای ندهد. به همین دلیل سینک های دو لگن انتخاب مناسبی برای شما هستند.

وقتی صحبت از سینک آشپزخانه به میان می آید، طراحی یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید. آشپزخانه های امروزی شلوغ تر از هر زمان دیگری هستند و سینک های گرانیتی چند منظوره همه چیز را در یک مکان از بین می برد. از تخته های برش گرفته تا آبکش، این سینک ها مجهز به قطعات کشویی و درج هایی هستند که «زمان آماده سازی» را به یک تکه کیک تبدیل می کنند!

سینک های روکار بر روی میز نصب می شوند و در فضایی “افتاده” می شوند و سپس توسط لبه ای که روی کانتر آویزان است در جای خود نگه داشته می شوند. اگر سینک بیش از حد در آشپزخانه خود داشته اید، پس از مجموعه نامناسبی از خرده ها، کثیفی که می تواند در اطراف لبه آن جمع شود، آگاه هستید. اگرچه نصب این سینک‌ها بر روی میز آسان‌تر است، اما تمیز نگه داشتن آن‌ها در اطراف لبه‌ها دشوارتر است و در نتیجه باعث ایجاد محیطی غیربهداشتی می‌شود.

سینک گرانیتی تک لگن

سینک گرانیتی تک لگن امروزه، اکثر صاحبان خانه به این درک رسیده اند که داشتن سینک ظرفشویی مناسب برای آشپزخانه آن ها می تواند تفاوت را در مورد سبک زندگی فردی آن ها ایجاد کند. اما با وجود گزینه های زیادی که باید در نظر بگیرید، از کجا شروع می کنید؟

سینک ظرفشویی گرانیتی تک لگن یک انتخاب عالی برای آشپزخانه های کوچکتر است، زیرا نه تنها فضای بیشتری را در داخل سینک ارائه می دهد بلکه فضای محدود پیشخوان را نیز آزاد می کند. این فضای اضافی هنگام تمیز کردن وسایل بزرگتر مانند ماهی تابه مفید است. سینک گرانیتی تک لگن در اندازه‌ها و گزینه‌های مختلفی برای نصب موجود هستند و از آنجایی که هیچ جداکننده و شکاف های کمی وجود ندارد، سینک های تک لگن راحت تر تمیز می شوند.

سینک‌های تک لگن نه تنها به آشپزخانه جذابیت می‌بخشند، بلکه صاحبان خانه‌ها آنها را به خاطر حوض‌های عمیق و نمای بیرونی‌شان دوست دارند، که آنها را بسیار کاربردی و برای تمیز کردن قابلمه‌ها و تابه‌های بزرگ‌تر آسان می‌کند. سینک های تک لگن به طور فزاینده ای در خانه های مدرن امروزی محبوب هستند. نه تنها برای آشپزخانه‌های بزرگ‌تر و خانه‌های پرمشغله ایده‌آل هستند، بلکه انواع جدیدی از این سینک‌ها نیز به دلیل انتخاب زیبای رنگ‌هایشان محبوب شده‌اند.

اگر به دنبال سینکی هستید که به همان سختی کار در آشپزخانه کار می کند، بهتر است یک سینک گرانیتی تک لگن را در نظر بگیرید. این سینک ظرفشویی حتی شلوغ ترین آشپزخانه را نیز به خلوت ترین آشپزخانه می رساند. این سینک ها از ترکیبی از گرانیت خرد شده یا کوارتز (تقریباً 80 درصد) و پرکننده رزین ساخته شده اند، این سینک ها سخت و بادوام هستند و از نظر دوام حرف اول را می زنند. آنها ضد خراش، لکه و مقاوم در برابر حرارت هستند و همچنین به راحتی تمیز می شوند. علاوه بر این، این انتخاب مناسبی برای سینک برای جفت شدن با میزهای گرانیتی یا کوارتز است.

سینک گرانیتی بیمکث

سینک گرانیتی بیمکث انتخاب درست یک سینک ظرفشویی، بستگی زیادی به فضایی که در آشپزخانه در اختیار شما است دارد. ما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می‌کنیم، در نتیجه انتخاب درست یک سینک ظرفشویی برای خانه اهمیت زیادی پیدا می کند. انتخاب سینک آشپزخانه کار سختی است. این انتخاب زمانی سخت تر می شود که محدودیت هایی برای قرار گیری سینک ظرفشویی داشته باشید و از طرفی بخواهید گزینه انتخابی شما، هم طراحی زیبا و هم کیفیت بالایی داشته باشد. سینک ظرفشویی بیمکث دارای ۱۹ سانتی متر است. همچنین این سینک از جنس گرانیت در پنج رنگ مشکی، خاکستری، کرم، سفید و نقره ای می باشد.

سینک بیمکث هم به صورت لگن چپ و هم به صورت لگن راست تولید و عرضه به مشتریان عزیز می گردد. مشتریان می بایست با توجه به فضا و نیاز خود نوع لگن چپ یا راست را انتخاب نمایند. شایان ذکر است، این مدل سینک دارای آبریز سینی نمی باشد. سینک بیمکث دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. بیمکث یکی از تولیدکنندگان موفق هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر می باشد. این شرکت سال های طولانی با بهره گیری از تکنولوژی روز و افراد مجرب مشغول به تولید محصولات با کیفیت بوده است. بیمکث تلاش نموده تا محصولات با کیفیت و زیبایی را عرضه نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.