شخصی با پارچه کرپ مازراتی طرحدار ماشین دلخواه خود را خرید

پارچه های پارچه کرپ مازراتی طرحدار از الیاف مو تشکیل شده اند که پوشش زیرین بز کشمیر را تشکیل می دهند. اصطلاح پارچه کشمیر اغلب برای پشم های بسیار نرم نیز استفاده می شود.

پشم کشمیری که از بز به دست می‌آید به دلیل ارزش اقتصادی بالا، نرمی، درخشندگی و کمیاب بودن، اغلب به عنوان الیاف خاص یا لوکس در نظر گرفته می‌شود.

راحت در هر دو حالت سرد و گرم، پارچه چرمی تحت تأثیر دمای محیط قرار نمی گیرد. پارچه چرمی با اضافه کردن یک لوکس کلاسیک، لذت بخش و راحت، نرم، الاستیک و محکم است.

پارچه چرمی دارای کیفیتی است که بخار آب را بدون از دست دادن خشکی جذب می کند و در هنگام کشش به شکل اولیه خود باقی می ماند.پارچه های رامی از گیاهان رامی تولید می شود، گیاهی با برگ های قلبی شکل که زیر آن سفید با کرک های متراکم است.

رامی همچنین چمن چین نامیده می شود زیرا در چین به عنوان یک محصول فیبر کشت می شد. رامی یکی از قوی ترین الیاف طبیعی است. هنگامی که خیس است استحکام بیشتری از خود نشان می دهد.

الیاف رامی به ویژه به دلیل توانایی خود در حفظ شکل، کاهش چین و چروک و ایجاد درخشندگی ابریشمی به ظاهر پارچه معروف است.

پارچه رامی با داشتن ویژگی هایی مانند جذب رطوبت، نفوذپذیری هوا به عنوان پارچه تابستانی ارزش دارد که اسید ملایم به آن آسیبی نمی رساند و در برابر قلیایی مقاوم است.

از رامی برای تولید پارچه‌های بافته باز به نام Mechera استفاده می‌شد که برای آب و هوای گرم مناسب بود.پارچه کنفی بسیار همه کاره در تعداد بی شماری از محصولات مانند کفش، مبلمان، پوشاک، لوازم جانبی و اثاثیه منزل استفاده می شود.

پارچه کنفی پارچه ای است که معمولاً به دلیل گرما، نرمی و دوام آن شناخته می شود.