فردی با خوردن ذرت دامی برزیلی تبدیل به پفیلا شد

در کمربند ذرت دامی برزیلی ، که بخش عمده ای از غرب میانه از جمله کانزاس را پوشش می دهد، ذرت جزء جدایی ناپذیر موفقیت کشاورزی است. در طول فصل رشد، گیاه ذرت تحت یک سری مراحل رشد قرار می گیرد، زیرا از یک دانه در هنگام کاشت به یک گیاه بلند با بلال در هنگام برداشت رشد می کند.

اطلاعات زیر مراحل مختلف رشد و نمو ذرت در طول فصل رشد و مشکلات مختلف در زمان کاشت و جوانه زنی را نشان می دهد.در مزرعه در این عکس، گلدان در عمق 2 اینچ قرار گرفته است.

این به دلیل این بود که این تاریخ کاشت در اوایل (اوایل آوریل) اتفاق افتاد که منجر به دمای خنک خاک شد. کاشت کم عمق در این شرایط، بذر را در منطقه ای با دمای بالاتر خاک قرار می دهد که به جوانه زنی سریعتر کمک می کند.

کاشت ذرت در دمای خاکی بین 50 تا 55 درجه فارنهایت ممکن است 18 تا 21 روز طول بکشد تا ظاهر شود، در حالی که بین 60 تا 65 درجه فارنهایت می تواند در 8 تا 10 روز ظاهر شود. دانستن دمای خاک در عمق کاشت مورد استفاده برای درک اینکه چه زمانی می توان انتظار داشت که ظهور کند، مهم است.

یکی دیگر از عواملی که قبل از سبز شدن نهال مهم است مدیریت بقایای گیاهی در هنگام اجرای سیستم های بدون خاک ورزی است. تصویر در اینجا دو ردیف با مقادیر مختلف باقیمانده سویا است.

پوشش بدون خاک بر روی دو ردیف ذرت، ردیف سمت چپ در مقایسه با ردیف سمت راست، مقدار بیشتری از بقایای ردیف را می پوشاند. به همین دلیل ردیف سمت چپ دارای پایه یکنواخت کمتری است.

این به دلیل دمای خنک خاک است زیرا باقیمانده از نفوذ گرمای خورشید جلوگیری می کند. باقیمانده نه تنها ظهور را بیشتر به تأخیر می اندازد، بلکه می تواند باعث ایجاد توده های ناهموار شود که می تواند عملکرد را نیز کاهش دهد.

مدیریت بقایای ذرت یا سورگوم به دلیل مقادیر بالاتری که در مزرعه در مقایسه با سویا باقی می ماند، حیاتی تر است.