مایع دستشویی صنعتی که در کاربراتور ماشینهای سنگین به عنوان ضد یخ استفاده می شود

آیا در مورد نظافت بسیار حساس هستید؟ آیا دست های خود را بیش از چند بار در روز می شویید؟

وقتی مایع دستشویی صنعتی می‌خرید، مدام به این فکر می‌کنید که کدام نوع مایع بهترین است؟

خوب، شما تنها نیستید! صابون قطعا یک جنبه مهم از زندگی روزمره ما است و همه گزینه های مختلف موجود، انتخاب بهترین را کمی دشوارتر می کند.

با این حال می‌توانیم صابون‌های دستی را به دو گروه تقسیم کنیم: صابون مایع و صابون.

با وجود اینکه صابون تخته ای تقریباً طولانی ترین (قرن ها، حتی!) بوده است، صابون مایع در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است.

بنابراین بیایید بررسی کنیم که کدام صابون بهترین است، با در نظر گرفتن نحوه عملکرد صابون، ترکیب شیمیایی صابون، باکتری هایی که در هر نوع یافت می شوند، و تاثیری که آنها بر محیط زیست دارند.

چقدر خوب کار می کنند و تاثیر آن بر روی پوست پشتیبان های صابون مایع اغلب می توانند اثر خشک کنندگی صابون نواری روی پوست را بیان کنند.

این به این دلیل اتفاق می افتد که، به طور کلی، صابون دست تجاری دارای سطح pH بالاتری است که می تواند بسیار خشک کننده باشد.

با این حال، بیش از یک نوع صابون نواری موجود است که بسیاری از آنها فاکتورهای pH کمتری دارند!

در واقع، بیشتر صابون‌های نواری حاوی گلیسیرین هستند که برای پوست خشک و سایر حساسیت‌ها مانند اگزما بسیار درمانی است و آنهایی که سطح pH پایین‌تری دارند، مطلقاً هیچ اثر خشکی روی پوست ندارند.

باکتری ها قبلاً این را عمیق تر توضیح داده ایم. صابون مایع تقریباً از ابتدای ورود به بازار به عنوان ضد باکتری معرفی شده است.

یک مطالعه در اوایل دهه 90 توسط Dial Corporation بررسی شد که آیا باکتری های حاصل از صابون استفاده شده به پوست منتقل شده است یا خیر.

پاسخ کوتاه: نه، اینطور نیست. بنابراین از این نظر، هم صابون های دستی و هم صابون های مایع دستی هنگام برخورد با باکتری ها به یک اندازه بی خطر هستند.

ملاحظات زیست محیطی و ضایعات بیش از 40 درصد از خریدارانی که محصولات مراقبت از پوست را خریداری می کنند.

خود را “اکولوژیست” می دانند یا، حداقل، نگران عوامل محیطی هستند. با این حال، بسیاری نمی دانند که یک مطالعه در سال 2009 در مؤسسه مهندسی محیط زیست به این نتیجه رسید که صابون های مایع ردپای کربنی 25 درصدی بیشتری نسبت به صابون های نواری دارند.

آره! به دلیل فرمول شیمیایی صابون و مواد تشکیل دهنده آن، برای تولید صابون مایع نیاز به مواد اولیه شیمیایی و فرآوری بیشتری دارد.

در واقع، حدود 7 برابر بیشتر از زمان تولید صابون دستی نیاز دارد. یعنی 7 برابر مصرف انرژی و انتشار کربن بیشتر!