مصرف میگو پوست کنده موجب لاغر شدن ورزشکار روسی شد

میگو پوست کنده ممکن است باعث کاهش وزن شود.

با این حال، مفیدترین جنبه میگو، گنجینه ویتامین ها و مواد مغذی موجود در آن است.

همانطور که در بالا ذکر شد، منبع اصلی غذا در میگو دم گوشتی است، اما برخی از فرهنگ ها و غذاهای مختلف برای خوردن سایر قسمت های میگو نیز انتخاب می کنند.

این سخت پوستان کوچک و خنده دار وقتی به رژیم غذایی شما اضافه می شوند، مواد مغذی زیادی را ارائه می دهند.

برای افرادی که به دنبال حذف کربوهیدرات های اضافی از رژیم غذایی خود هستند، میگو یک گزینه محبوب است زیرا حاوی کربوهیدرات صفر است و همچنین کالری بسیار کمی دارد (تقریباً 1 کالری / 1 گرم میگو).

به عنوان یک شکل زندگی ارگانیک، میگو مملو از پروتئین است و عمدتاً از آب تشکیل شده است، اما مقدار کمی چربی نیز وجود دارد.

این می تواند یک راه لذیذ و کارآمد برای متعادل کردن تغذیه شما و ارتقای بدن سالم باشد.

میگو

شما می توانید میزان آهن، کلسیم، سدیم، فسفر، روی، منیزیم و پتاسیم مورد نیاز روزانه خود را پر کنید. همچنین اسیدهای چرب ضروری را فراهم می کند اما سطح کلسترول بالایی نیز دارد. بنابراین میزان مصرف خود را بررسی کنید.

میگو بدون افزودن کربوهیدرات به مصرف روزانه شما ممکن است منبع عالی پروتئین و ویتامین D باشد، بنابراین برای افرادی که مصمم به کاهش وزن هستند، این شکل ساده از غذاهای دریایی می تواند گزینه محبوبی باشد.

سطوح احتمالاً بالای روی نیز مفید است زیرا روی یکی از راه‌های افزایش سطح لپتین در بدن است.

لپتین یک هورمون است و بخشی جدایی ناپذیر از تنظیم ذخیره چربی، اشتها و مصرف کلی انرژی در بدن است.

با افزایش سطح لپتین در بدن، افراد می توانند از مسائل رایجی مانند پرخوری، هوس غیرقابل توضیح برای غذا پس از «سیر شدن» و مشکلی مشابه برای افراد آگاه به وزن جلوگیری کنند.

همچنین احتمالاً سطوح بالایی از ید دارد که می تواند به کنترل میزان انرژی مصرف شده در زمان استراحت بدن کمک کند.

ممکن است با غده تیروئید تداخل داشته باشد تا فعالیت تیروئید را تسریع کند، به تلاش افراد برای کاهش وزن کمک کند، یا حداقل برای جلوگیری از افزایش وزن اضافی.

نور خورشید یکی از دلایل اصلی پیری پوست است. بدون محافظت، حتی چند دقیقه قرار گرفتن در معرض نور خورشید و UVA ممکن است منجر به چین و چروک، لکه ها یا آفتاب سوختگی شود.