کابین آسانسور لوکس که دختر بچه خردسال در آن حبس شد

در هر ساختمان تجاری، حمل و نقل عمودی نشان دهنده یک سرمایه گذاری مالی مهم است.

کابین آسانسور لوکس یک سیستم بسیار پیچیده با صدها قطعه است که باید نگهداری آن دقت شود.

به اندازه صدها هزار دلار برای یک ساختمان متوسط. با داشتن این دارایی ارزشمند، داشتن یک برنامه کاملاً تعریف شده برای اطمینان از نگهداری صحیح آسانسور، کسب و کار خوبی است.

در حالی که این مقاله بر تعمیر و نگهداری آسانسورها تمرکز دارد، بسیاری از اطلاعات عمومی در مورد پله برقی ها نیز صدق می کند.

یکی از عملکردهای تعمیر و نگهداری، تضمین عملکرد مداوم با جلوگیری از سایش و خرابی بیش از حد است.

در سیستم‌هایی به پیچیدگی سیستم‌های آسانسور مدرن، جنبه مهم‌تر تعمیر و نگهداری این است که اطمینان حاصل شود که تجهیزات همانطور که در ابتدا طراحی شده‌اند به کار خود ادامه می‌دهند.

این کار فقط توسط تکنسین های ماهر و آموزش دیده با استفاده از تجهیزات و ابزار مناسب انجام می شود.

اجزای یک سیستم آسانسور که نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند را می توان بر اساس مکان آنها طبقه بندی کرد: در اتاق ماشین، راه آسانسور یا کابین.

اتاق ماشین آسانسور قلب سیستم آسانسور است.

این شامل ماشین آلات بالابر آسانسور، مجموعه موتور ژنراتور یا منبع تغذیه حالت جامد و تجهیزات کنترل است. تجهیزات کنترلی بخش اساسی از مکانیسم عملیاتی کل است که باعث شتاب، کاهش سرعت و تراز کردن خودرو در هر طبقه می شود.

بیشتر تعمیر و نگهداری معمول در اتاق ماشین انجام می شود. این شامل سرویس های معمولی موتورها، ژنراتورها، سوئیچ ها، کنتاکت ها، ترمزها و کنترل ها می شود.

قانون قاره ای، در واقع، به روشنایی بیشتر کابین و محفظه مسابقه نیاز دارد.

دقیقاً به منظور افزایش مشخصات ایمنی و دسترسی در داخل سیستم نه تنها برای مسافران، بلکه برای پرسنلی که منتظر عملیات تعمیر و نگهداری هستند.

در حالت اول، نور باید به شدت حداقل 100 لوکس برسد. علاوه بر این، اضطراری باید حداقل 5 لوکس برای مدت حداقل یک ساعت باشد.

از طرف دیگر، در مورد پرسنل تعمیر و نگهداری، محفظه باید حداقل 50 لوکس در متر بالاتر از سقف کابین بدون توجه به موقعیت آن در داخل محفظه روشنایی داشته باشد و بالای کف گودال که به فرد اجازه کار، ایستادن می دهد. بالا یا بین مناطق کار حرکت کنید.

در خارج از مناطق مورد نظر، روشنایی باید حداقل 20 لوکس باشد. برای رسیدن به این مقادیر می توانید از تعداد مشخصی لامپ در محفظه استفاده کنید و به تعمیر لامپ های اضافی روی سقف کابین بروید.

روشنایی محفظه مسابقه نیز به نوبه خود باید به صورت ثابت نصب شده و به سطح حداقل 50 لوکس یک متر بالاتر از سقف کابین و بالای کف گودال محفظه برسد، حتی در مواردی که بسته شدن کامل درها.