کارتریج شیر اهرمی راسان که موجب درمان سردرد می شود

دریچه های کارتریج شیر اهرمی راسان پیچی بسیار سازگارتر با نئوفیت هستند، اما عملکرد آنها نسبت به شیرهای چرخشی یا بسیاری از طرح های دیگر پیشرفته تر است. علاوه بر این، جریان آنها اغلب محدود می شود و گاهی اوقات در معرض نرخ های نشتی بالایی قرار می گیرد، که هر دو شرایطی هستند که برای مثال دریچه های جهت دار نوع قرقره ای را تحت تاثیر قرار می دهند.

توجه به جنبه دیگری از اختراع، یک آستین بدنه ثابت برای استفاده با یک محفظه و یک کارتریج ساقه موجود در مجموعه سوپاپ ارائه شده است، آستین بدنه ثابت شامل یک استوانه توخالی است که یک بیرون و یک داخلی دارد و دارای دهانه هایی برای ورودی و خروجی هایی که از بیرون به داخل امتداد دارند.

کارتریچ

سیلندر توخالی دارای ابزارهای آب بندی است که بخش هایی مانند نشیمنگاه ها، حلقه های “O” یا موارد مشابه را نگه می دارد، برای نگه داشتن وسایل آب بندی مورد استفاده برای اطمینان از یکپارچگی آبراهه های جداگانه برای مجموعه دریچه ای که شامل استوانه توخالی، آستین بدنه ثابت دارای وسایلی است که در کنار آستین قرار دارد تا در یک تاسیسات دارای دو خروجی انتخابی همراه با سطوح محفظه، یک جریان آب اتوماتیک برگشت پذیر به یک خروجی انتخابی از پیش تعیین شده، (مثلاً یک وان حمام روی دوش، و بدون نیاز به معکوس کردن نصب محفظه در صورتی که نصب توسط نصاب به اشتباه معکوس شد، سیم کارت اصلاح شد.

با چرخاندن ساقه کارتریج موجود در آستین ثابت 180 درجه بچرخانید،) ترجیحاً جریان آب خودکار توسط یک دنده ترجیحاً پیوسته تأمین می شود که هنگام نصب و در ترکیب با سطح محفظه به صورت جانبی به سمت محفظه بلند می شود.

با توجه به جنبه دیگری از اختراع، برای استفاده با یک دستگاه منحرف کننده شناخته شده برای منحرف کردن جریان آب، به عنوان مثال از وان حمام به دوش، یک بدنه ثابت برگشت پذیر برای کارتریج برای مجموعه دریچه، ارائه شده است.

نصب دارای دو خروجی انتخابی یک جریان خودکار به یک خروجی از پیش تعیین شده بدون نیاز به وجود ونتوری در محفظه نزدیک خروجی به دوش و بدون نیاز به معکوس کردن محفظه در صورتی که نصب توسط نصاب معکوس شده باشد که در آن آستین بنابراین هنگامی که با کارتریج مونتاژ می شود، به طور خودکار و برگشت پذیر با داخل محفظه، راه های آبی کارتریج (به عنوان مثال، یک محفظه اختلاط مورد نیاز برای عملکرد شیر) فراهم می شود.