کشف اولین ظروف یکبار مصرف بسته بندی میوه در جزیره هرمز مربوط به دوره پرتغالی ها

ظروف یکبار مصرف بسته بندی میوه باید مواد، صلاحیت ها و معانی را به سمتی تغییر دهند که اجرای شیوه های پیشگیری از بسته بندی را آسان تر کند.

پتروزالک راه حل های بسته بندی پایدار برای میوه ها و انواع توت ها را ارائه می دهد.

ظروف پالپ ما در درجه اول برای بسته بندی توت فرنگی، تمشک، زغال اخته، انگور و غیره طراحی شده اند.

ما همچنین طیف گسترده ای از ظروف کاغذی را برای بسته بندی میوه و سبزیجات ارائه می دهیم.

ظروف یکبار مصرف در اندازه ها و انواع مختلف موجود می باشد. با استفاده از جزئیات زیر با ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق تری در مورد نیاز خود به دست آورید.

برای مثال، طرح‌ها می‌توانند با آموزش مهارت‌های پخت غذاهای مختلف از ابتدا به‌جای استفاده از واحدهای کوچک غذاهای بسته‌بندی شده و فرآوری‌شده، معنای آنچه یک رژیم غذایی متنوع مستلزم آن است، تغییر دهند.

علاوه بر این، مداخلات سیاستی می‌توانند رویه‌های غذایی فعلی را با شیوه‌های پیشگیری از بسته‌بندی که همان هدف را برآورده می‌کنند، «جایگزین» کنند.

به عنوان مثال، آنها می توانند خدمات تحویل جمعی را، به ویژه در مناطق شهری، برای حمل ظروف سنگین اما قابل استفاده مجدد از سوپرمارکت ها به خانه ها تقویت کنند.

علاوه بر این، مداخلات برای ترویج پیشگیری از بسته‌بندی باید به نحوه «درهم‌تنیدگی» مکانی و زمانی فعلی غذا بپردازد.

ظروف

برای مثال، می‌توان برنامه‌هایی را برای تغییر سازماندهی موقت شیوه‌های غذایی از طریق تقویت خودکشتی برخی غذاها به جای خرید نسخه‌های از پیش بسته‌بندی شده آن‌ها طراحی کرد.

یا می‌توان زیرساخت مادی آپارتمان‌ها را تغییر داد تا فضای ذخیره‌سازی برای واحدهای بسته‌بندی بزرگ ایجاد شود.

ظروف یکبار مصرف به روش های بسیار متفاوتی در طیف گسترده ای از صنایع استفاده می شوند.

به‌عنوان توزیع‌کننده پیشرو در ظروف ذخیره‌سازی یخچال‌دار و عایق‌شده در جزیره جنوبی، ما به‌صورت دست اول دیده‌ایم که چگونه این واحدهای همه‌کاره می‌توانند یک تجارت را متحول کنند.

یکی از جالب ترین کاربردهای کانتینرهای حمل و نقل، نقش آنها در حفظ و تولید محصولات تازه است.

به نظر می رسد اخیراً علاقه به استفاده از ظروف یکبار مصرف کنترل شده (CA) برای افزایش طول عمر میوه ها و سبزیجات پس از برداشت آنها افزایش یافته است.

توانایی نگهداری ظروف یکبار مصرف تازه برای مدت طولانی به این معنی است که تولیدکنندگان می توانند از روش های اقتصادی تری برای حمل و نقل کالاهای خود استفاده کنند یا اطمینان حاصل کنند که محصول هدر نمی رود.

برخی از کشاورزان با استفاده از اصول مشابه، با پرورش مواد غذایی در داخل کانتینرهای حمل و نقل، قدمی فراتر گذاشته اند!