استفاده از دستکش گیلان سری 2 توسط خدمتکار جورج بوش در آمریکا

دستکش گیلان سری 2 ایمنی به کارگران این امکان را می‌دهند که بدون آلودگی محل کار یا آسیب رساندن به دست‌هایشان، با خیال راحت کار کنند.

مواد شیمیایی مختلف را می توان با مواد مختلف محافظت کرد. در اینجا به تفکیک دستکش گیلان مورد استفاده در صنایعی که قرار گرفتن در معرض مایعات معمول است، می پردازیم.

لاستیک بوتیل قادر به مقاومت در برابر این مواد شیمیایی است اسیدها، بازها، الکل ها، آلدئیدها، استرها، پراکسید، کتون ها، ترکیبات نیترو و سوخت موشک.

دستکش گیلان ساخته شده از این ماده برای محافظت در برابر موارد زیر مفید هستند.

لاستیک لاتکس طبیعی قادر به مقاومت در برابر این مواد شیمیایی است: قلیایی ها، اسیدهای رقیق شده، کتون ها و نمک ها. دستکش های تولید شده از این ماده دارای خاصیت ارتجاعی و استحکام کششی خوبی هستند.

با این حال، استفاده طولانی مدت می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود. دستکش گیلان لاتکس می توانند مقاومت کنند.

دستکش

حفاظت از دست بخش مهمی از ایمنی است. از محل کار گرفته تا آزمایشگاه، دفتر کار یا خانه شما، همه ما از دستان خود برای فعالیت های مختلف استفاده می کنیم، اما همچنان باید وظایف خود را انجام دهیم و در عین حال دست های خود را ایمن نگه داریم.

نئوپرن ماده ایده آلی برای محافظت در برابر الکل ها، قلیایی ها، اسیدهای آلی، بنزین و سیالات هیدرولیک است.

این دستکش گیلان تراکم بالایی دارند و مهارت و انعطاف پذیری انگشتان بهتری نسبت به اکثر دستکش ها دارند.

دستکش گیلان کولار همچنین سطح بالایی از حفاظت حرارتی را برای کارمندانی که باید با شرایط کاری سخت تری دست و پنجه نرم کنند، فراهم می کند.
دستکش گیلان مهندسی Dyneema به طور استثنایی در برابر سایش مقاوم هستند و آنها را به گزینه ای عالی برای مشاغل تولیدی خاص تبدیل می کند.

دستکش گیلان تراشه پی وی سی ما مثال خوبی است. این یک دستکش سنگین، متراکم و سه گانه است که تراشه های کورس در آن جاسازی شده است.

برداشتن میخ از روی زمین با این دستکش گیلان دشوار است، اما آنها در گرفتن و کشیدن یک خط یا طناب خیس عالی هستند.

اگر به دنبال یک دستکش گیلان کار ساده و مقرون به صرفه هستید، بوم ممکن است برای شما خوب باشد.

دستکش گیلان ساده بوم اغلب به صورت عمده در دسترس هستند و دستکش های عمومی خوبی هستند.

در نهایت، استاندارد OSHA 1910 کارفرمایان را ملزم می‌کند که وقتی دست‌هایشان در معرض خطراتی مانند قرار گرفتن پوست در معرض مواد مضر، بریدگی، پارگی، سوختگی و غیره قرار می‌گیرد، محافظ دست مناسب (مانند دستکش ایمنی) را برای کارمندان خود فراهم کنند.