جوراب شلواری نگین دار مجلسی موجب دستگیری دزد ناشی در مهمانی شد

داستان جوراب شلواری نگین دار مجلسی در خانواده گانت جریان دارد. از زمانی که مرحوم آلن گانت پدر اولین جفت را در سال 1959 معرفی کرد، نوادگان او شاهد حرکت لباس از مد روز به اکسسوری اختیاری بودند.

اکنون سه نسل از زنان جوراب‌های کمری تا نوک پا را تجربه کرده‌اند و تعداد کمی از زنان تعجب خواهند کرد که متوجه شوند مردی جوراب شلواری را اختراع کرده است.

به گفته آلن گانت جونیور، پسر مخترع، گانت پدر و همسرش اتل بون گانت در قطار شبانه به کارولینای شمالی بودند و از رژه روز شکرگزاری میسی در شهر نیویورک به خانه بازمی گشتند، زمانی که اتل باردار به شوهرش اطلاع داد که این آخرین سفر او با او خواهد بود.

حداقل تا زمان تولد فرزندشان. هیچ چیز شخصی نبود، فقط یک موضوع راحت بود.

مدیریت جوراب‌های ساق بلند و کمربند بند‌بند روی شکم در حال گشاد شدنش سخت می‌شد، و از آنجایی که یک خانم مناسب بود، بدون جوراب بافی‌اش در انظار عمومی دیده نمی‌شد.

جوراب

سال 1953 بود و اگر زن بودید، یک شب در شهر به معنای فشار دادن به کمربند یا لغزیدن روی کمربند بند بود.

لباس رسمی حکم می کرد که زنان چنین لباس های صمیمی و اغلب ناراحت کننده ای بپوشند. دیگر چگونه می توانید نایلون های خود را نگه دارید؟

آلن گانت پدر، که در آن زمان شرکت نساجی گلن ریون میلز را اداره می کرد، از سوگواری همسرش الهام گرفت.

“اگر یک جفت شورت درست کنیم و جوراب ها را به آن ببندیم چطور می شود؟” او از اتل پرسید.

او چند لباس خام را به هم دوخت، امتحان کرد و محصولات را به شوهرش داد. او گفت: “شما باید بفهمید که چگونه این کار را انجام دهید.” آلن آزمایش همسرش را به دفتر آورد و با کمک همکارانش آرتور راجرز، جی او آستین و اروین کامبز، چیزی را که بعدها «پاهای پانتی» نامیدند،

محصول آنها اولین جوراب شلواری تجاری جهان در سال 1959 شروع به پوشاندن قفسه های فروشگاه های بزرگ کرد.

اتل گانت 74 ساله 30 سال بعد به آسوشیتدپرس گفت: “این فوق العاده بود.” «بیشتر افراد هم سن و سال من از همان ابتدا آنها را دوست داشتند و نمی توانستند صبر کنند تا آنها را در اختیار بگیرند. من فکر نمی‌کنم که ما هرگز نظرمان را تغییر داده‌ایم.»

آلن گانت پدر حداقل یک مشتری راضی داشت، اما ترکیب جوراب شلواری در ابتدا توجه بیشتر زنان را به خود جلب نکرد.

اگرچه راحتی عدم پوشیدن کمربند یا کمربند بند بند یک مزیت بود، چیزی که به جوراب شلواری کمک کرد ظهور دامن کوتاه در اواسط دهه 1960 بود.