سینک گرانیتی خارجی شاین براق

سینک گرانیتی خارجی شاین براق یکی از محبوب ترین و شیک ترین سینک های ظرفشویی مدرن در جهان شناخته شده اند که دارای کیفیت بسیار بالایی است و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و جلوه زیبایی که دارد، مورد توجه همگان قرار گرفته است. شما خریداران عزیز نیز می توانید برای سفارش بهترین سینک گرانیتی خارجی در طرح های زیبا از طریق همین شرکت اقدام نمایید. برای کسب اطلاع از نحوه خرید و ارسال این محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سینک گرانیتی خارجی شاین براق

سینک گرانیتی چی بخرم

سینک گرانیتی چی بخرم همانطور که می دانید امروزه انواع مدل های مختلف سینک گرانیتی بیشتر در آشپزخانه های مدرن کاربرد دارند و از زیبایی ظاهری بسیار بالایی برخوردار هستند که همین امر موجب افزایش فروش آن ها و به دنبال آن، افزایش تولید این محصولات شده است. انواع سینک‌ ظرفشویی گرانیتی عمدتا از 70 تا 80 درصد گرانیت و بین 20 تا 30 درصد مواد اکرلیک یا رزین ساخته می‌ شوند. این سینک های ظرفشویی در 3 مدل طراحی و تولید می شوند که عبارتند از:

  • توکار
  • روکار
  • زیرکار

مقاومت سینک های ظرفشویی گرانیتی در برابر ضربه بسیار بالا است و امکان غُر شدن آن ها در اثر افتادن و سقوط ظروف، هنگام شستشو وجود ندارد. همچنین لازم است بدانید سینک ‌ظرفوشیی گرانیتی در برابر گرما مقاومت می ‌کند و به هیچ وجه تغییر رنگ نخواهد داشت. انواع این محصولات به سینک ظرفشویی ضد خش معروف هستند و بسته به میزان تراکمی که در آن ها به کار رفته است در برابر خراشیدگی مقاومت دارند. در سینک های گرانیتی با کیفیت، از موادی استفاده می شود که مانع از آسیب رسیدن به سینک می شوند. بر خلاف بعضی از سینک ‌ها که رد لکه ‌های آب روی آن ها باقی می‌ ماند، گرانیت، نوعی سینک ظرفشویی ضد لک می باشد که تقریبا ردی روی آن باقی نمی‌ ماند و با گذر سال ها کدر نخواهد شد و به درخشندگی روز اول باقی خواهد ماند. از دیگر ویژگی های این سینک ها می توان به لوکس بودن و نطافت آسان آن ها اشاره نمود که با یک دستمال مرطوب به راحتی هر نوع لکه ای از روی آن ها پاک می شود.

از انواع مدل های مختلف سینک گرانیتی جدید و شیک می توان موارد زیر را نام برد:

  • سینک گرانیتی تک لگنه سفید با سینی
  • سینک گرانیتی تک لگنه مشکی بدون سینی
  • سینک گرانیتی دو لگنه سفید با سینی
  • سینک گرانیتی دو لگنه مشکی رگه دار بدون سینی

سینک‌ های گرانیتی‌ تک لگن با سینی معمولا ابعادی به طول ۱۰۰ و عرض ۵۲ سانتی متر دارند. در این مدل اندازه لگن و سینی تقریبا برابر است. اگر به فکر خرید سینک گرانیتی‌ دولگن با سینی هستید، بهتر است بدانید که طول استاندارد این سینک ها ۱۱۵ سانتی متر بوده اما عرض آن را همان ۵۲ سانتی متر در نظر می گیرند. در این مدل همچنین طول سینی معمولا ۳۵ سانتی متر در نظر گرفته شده تا شما برای قرار دادن آب چکان و خرد کردن مواد غذایی مشکلی نداشته باشید.

سینک گرانیتی زرین

سینک گرانیتی زرین امروزه انتخاب تجهیزات آشپزخانه، به دلیل تنوع جنس و طرح‌های متفاوت، بسیار مشکل است. اما اگر اطلاعات کافی در مورد هر محصول داشته باشیم، قطعا تصمیم بهتری گرفته می‌شود. سینک ظرفشویی در آشپزخانه، مهم ترین عنصری است که همواره مورد استفاده تمام افراد خانواده است، پس باید علاوه بر زیبایی ظاهری، به جنس، کیفیت و ماندگاری آن توجه شود. سینک گرانیتی، یکی از جدیدترین و محبوبترین سینک‌های حال حاضر در بازار است، در ادامه بیشتر خواهیم گفت.

یکی از جدیدترین مدل‌های سینک ظرفشویی آشپزخانه، سینک‌ گرانیتی زرین است. این نوع سینک گرانیتی بسیار بادوام، با کیفیت و لوکس می‌باشد. این سینک، آنتی باکتریال و کاملا بهداشتی است و نسبت به سایر سینک های استیل و سرامیکی، مقاومت و ایمنی بالاتری دارد. سینک گرانیتی زرین در 8 طرح متنوع و 4 رنگ مشکی، طوسی، سفید و کرم، بصورت مات و براق قابل تولید و سفارش است.

مزایای سینک گرانیتی زرین:

  • آنتی باکتریال، ضد قارچ و باکتری
  • ضدخش
  • ضدضربه
  • تنوع طرح و رنگ
  • مقاوم در برابر لکه و شوینده
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • مقاوم در برابر حرارت

سینک گرانیتی زرین از سنگ گرانیت یا مواد پلیمری، رزین‌های اکریلیک و رنگ ساخته می‌شود. علاوه بر این، بخاطر اجرای بدون درز آن، مانع از جذب و رشد باکتری و قارچ می‌شود. با خرید سینک گرانیتی، علاوه بر مزایای ذکرشده، ظاهری مدرن و زیبا در فضا ایجاد کرده و با دکوراسیون آشپزخانه‌های امروزی کاملا هماهنگ است. سینک‌های گرانیتی زرین در برخورد با ضربه فیزیکی، دچار فرورفتگی نمی شوند، در حالی که سینک‌های متداول استیل، تغییر شکل می‌دهند. سینک گرانیتی ضد خش است، یعنی به راحتی در سطح آن خراشیدگی به وجود نمی‌آید، اما برای تمیز کردن آن مجاز به استفاده از سیم ظرفشویی نیستید. با توجه به تراکمی که در سینک گرانیتی به کار رفته است، در برابر خراشیدگی مقاوم است و در صورت ایجاد خراش در برخی موارد نادر با ساب زدن آن سطح یکنواخت می‌شود.

سینک گرانیتی سولار

سینک گرانیتی سولار سینک گرانیتی سولار یک سینک متفاوت با مقاومت بسیار بالا و آنتی باکتریال است که این روز ها بیشتر طراحان مطرح در طرح های خود از سینک های ظرفشویی گرانیتی به جای سینک های استیل استفاده می کنند. ترکیب سینک های گرانیتی 80% کوارتز گرانیت و 20% رزین است که این نوع سینک ها را در مقابل لکه، ضربه و خط و خش مقاوم کرده است.

چرا سینک گرانیتی سولار خرید می کنیم؟ خرید این سینک به دلیل مزایایی زیادی که دارد در حال تبدیل شدن به اولین گزینه برای خرید سینک ظرفشویی در جهان شده است. سینک گرانیتی از سنگ گرانیت که از سخت ترین و جذاب ترین مواد در جهان بشمار می رود ساخته می شود. در ساخت گرانیت از پودر گرانیت و رزین های اکریلیک و رنگ استفاده می شود.

دلایل خرید سینک گرانیتی سولار چیست؟ سینک‌های ظرفشویی قدیمی به دلیل داشتن ورق های نازک استیل و یا گالوانیزه شده و خاصیت ذاتی فلز زمانی که یک ظرف یا حتی استکان چایی روی آن ها می افتاد صدایی گوش‌ خراش ایجاد می کردند ولی در سینک های گرانیتی با توجه به تراکم بالای مواد سازنده و ضخامت بالای سینک های گرانیتی از ایجاد صداهای بلند کاسته شده است. در ادامه به چند دلیل مهم استفاده از سینک گرانیتی اشاره می کنیم:

  • تمیز کردن آسان
  • تنوع رنگ
  • آنتی باکتریال بودن
  • ضد خش بودن
  • مقاومت بسیار بالا

سینک گرانیتی جی پلاس

سینک گرانیتی جی پلاس سینک گرانیتی جی پلاس ضد لک و ضد جرم بوده و به آسانی انواع لکه‌های ساده به وسیله اسفنج نرم و پارچه نمدار، پاک می‌شود. برای سایر لکه‌ها، نظیر چایی، قهوه و غیره، مواد شیمیایی استاندارد، قابل استفاده است، در نتیجه نیاز به کشیدن سیم ظرفشویی، جسم سخت و نوک تیز نمی‌باشد. برای تمیز کردن سطح سینک گرانیتی زرین کورین از رسوبات آهکی، کافیست کمی سرکه سفید رقیق شده را روی سطح مورد نظر ریخته و بعد از گذشتن 10 دقیقه، با اسفنج نرم یا پارچه میکروفایبر، تمیز کرده و حالا آبکشی کنید. در ضمن برای از بین بردن لکه‌های رنگ، از محلول جوش شیرین و شیشه شور بدون کلرید استفاده نمایید.

قیمت سینک گرانیتی جی پلاس یکی از فاکتور های اصلی خرید اکثر مشتریان است و همه ما می خواهیم بهترین سینک گرانیتی را با مناسب ترین قیمت خرید کنیم ولی سوالی که اکثر مشتریان از همکاران ما در پشتیبانی آنلاین سایت می پرسند این است که چرا قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی در بازار متفاوت است؟ دلیل این تفاوت قیمت ها چیست؟ برای اینکه بهتر متوجه دلیل تفاوت سینک های گرانیتی بشویم باید بدانیم قیمت سینک گرانیتی به چه چیز بستگی دارد؟

  • برند سینک گرانیتی
  • مواد اولیه استفاده شده در تولید
  • سینک گرانیتی سینک گرانیتی ایرانی و خارجی
  • درصد پودر گرانیت به رزین های استفاده شده در ساخت سینک گرانیتی
  • نوع ژل کد های ایرانی و خارجی استفاده شده در تولید سینک گرانیتی
  • رنگ سینک گرانیتی (خود بعضی از رنگ های در بازار گران تر است)
  • متعلقات همراه سینک گرانیتی (زیرآب و سیفون و…)
  • نوع بسته بندی سینک گرانیتی
  • نوع جنس قالب برای ساخت سینک گرانیت

سینک گرانیتی عمیق

سینک گرانیتی عمیق همانطور که می دانید سینک گرانیتی عمیق به علت عمق زیادی که نسبت به سایر نمونه ها دارد، بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرد. در خصوص قیمت این سینک ها ابتدا لازم به ذکر است بدانید سینک گرانیتی ارزان قیمت با سینک گرانیتی قیمت مناسب از نظر ما خیلی فرق دارد.! وقتی بحث خرید سینک گرانیتی ارزان قیمت است منظور سینک های بی کیفیت یا به اصطلاح سینک های زیر پله ای است که بیشتر مواد اولیه از رزین می باشد این سینک های گرانیتی چند اشکال بزرگ دارد اول اینکه زود خط و خش می افتد و به مرور زمان ترک بر می دارد و روی سینک موج های زیادی دارد. پس بهتره دنبال خرید سینک گرانیتی قیمت مناسب با کیفیت عالی باشیم تا دوباره کاری نشود و با خیال راحت چندین سال استفاده کنید.

قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی ایرانی نسبت به برند های وارداتی قیمت ارزان تری دارد، دلیل قیمت ارزان سینک گرانیتی ایرانی را می توان در مواد اولیه ارزان قیمت داخل ایران و قیمت گذاری ریالی سینک ظرفشویی گرانیتی تولید داخل جستجو کرد. کسانی که دنبال قیمت سینک گرانیتی ارزان و مناسب هستند پیشنهاد می کنم از مدل های سینک آشپزخانه با کیفیت ایرانی استفاده کنند. برند های معتبر، از مواد خارجی با کیفیت و قالب های خارجی سینک های ارزان قیمت و مناسب با کیفیت تولید می کنند که می توانند با مدل های مشابه خارجی از لحاظ کیفیت رقابت کنند.

شاید در نگاه اول قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی خارجی بالاتر از مشابه های ایرانی باشد ولی باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که سینک های گرانیتی وارداتی واقعا از بابت جنس خیلی بهتر و با کیفیت تر از مدل های مشابه ایرانی هستند البته منظور از وارداتی، برند های برتر آلمانی یا ایتالیایی می باشد که چندین برند در بازار ایران در حال حاضر موجود می باشد. سینک گرانیتی به دلیل کیفیت، دوام بالا و تنوع رنگ در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. دلیل کیفیت و دوام بالای این محصول مواد اولیه تولید آن است. استفاده از پودر سنگ گرانیت موجب گردیده است که این محصول از تنوع بسیار بالایی برخودار گردد. تمیز کردن سینک ظرفشویی گرانیتی با رعایت چند نکته ساده بسیار آسان است.

سینک گرانیتی نقره ای

سینک گرانیتی نقره ای سینک های گرانیتی علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه، خط و خش، مزیت تنوع رنگ را نیز دارند، تنوع رنگ بندی سینک های گرانیتی باعث شده تا این نوع سینک ها با انواع دکوراسیون های آشپزخانه به راحتی همخوانی داشته باشد. سینک های گرانیتی در مدل های تک رنگ و رنگ ترکیبی تولید می شود. همانطور که اشاره شد سینک های گرانیتی در مدل های تک رنگ و رنگ های ترکیبی تولید می شود. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی ما هر رنگی که بخواهید سینک گرانیتی سفارش دهید. ولی اگر می خواهید بدانید پرفروش ترین سینک ظرفشویی گرانیتی کدام رنگ هست؟ در ادامه به ترتیب اشاره می کنیم؛

  • سینک گرانیتی نقره ای
  • سینک گرانیتی سفید
  • سینک گرانیتی مشکی

اولین رنگ سینک گرانیتی که بیشترین فروش را بین خریداران دارد سینک های گرانیتی طوسی یا نقره ای دارد. زیرا اکثر آشپزخانه ها ترکیب رنگ های سفید، مشکی یا سلور ( نقره ای ) را بیشتر دارند و برای ست کردن رنگ سینک آشپزخانه با دیگر لوازم این سه رنگ بیشترین فروش را بین دیگر رنگ ها دارد. امروزه در هر خانه سینک گرانیتی نقره ای به چشم میخورد چرا که بسیار زیباست و با هر رنگ دیگر به راحتی ست می شود. کیفیت ساخت این سینک ظرفشویی به قدری بالا است که در برابر خراشیدگی و اجسام نوک تیز مستحکم است و آسیب نمی‌بیند. پس با خیال راحت می‌توان گفت دیگر چاقوها و تیزی‌ها نمیتواند صدمه‌ای به سینک ظرفشویی شما وارد کند. همچنین به علت مقاومت بالای آن مواد اسیدی، قلیایی و نور مستقیم خورشید نمیتواند به آن آسیب برساند. از قابلیت‌های دیگر سینک ظرفشویی گرانیتی این است که می تواند در برابر دمای بالا مقاومت کند، به طوری که اگر ظرفی را از روی اجاق گاز برداشته و روی سینک قرار دهید تغییر رنگ نداده و صدمه‌ای نمی بیند.

این سینک ظرفشویی ضد ضربه است و در ابعاد مختلف به صورت تک لنگه و دو لنگه تولید می شود. بنابراین می توان اطمینان حاصل کرد که سینکی که به طور مداوم درصدد برخورد اشیای سنگین است و ممکن است هر لحظه با صدمات جدی رو به رو شود، با وجود گرانیتی بودن آن در امان می‌ماند. آنتی باکتریال بودن سینک های گرانیتی سبب جلوگیری رشد قارچ ها و همچنین رشد باکتری ها است. لازم به ذکر است که یکی از قابلیت های این جنس سینک، شستشوی آسان آن می باشد که تنها با یک اسفنج آغشته شده به صابون و آبکشی آن پاک و تمیز می‌شود.