لیست قیمت روشویی سنگی پایه دار درجه یک

روشویی های سنگی پایه دار از مهم ترین قسمت های یک منزل به شما می روند و وجودشان کاملا لازم و ضروری است.قصد داریم اشاره ای داشته باشیم به لیست قیمت نوع درجه یک این روشویی ها.

قیمت روشویی سنگی پایه دار

روشویی سنگی پایه دار با کیفیت

روشویی سنگی پایه دار از محبوب ترین روشویی های مجود در بازار می باشد.

تفاوت سنگ روشویی پایه دار با روشویی بی پایه در این است که مدل پایه دارش به زمین متصل شده و مدل بدون پایه اش به دیوار تقریبا متصل می گردد و تفاوت ظاهری مختصری با هم دارند.

در سایر زمینه ها مثل کیفیت،قیمت،حجم و سایز و…. زیاد تفاوتی این دو مدل با هم ندارند.

کیفیت روشویی سنگی بسیار مهم می باشد.

در صورت عدم کیفیت ممکن است طی مدت زمن کمی آسیب پذیر باشد، ترک بردارد یا از جایش در بیاید.

به هر حال روشویی های سنگی لاکچری به خصوص آن هایی که در حمام نصب می گردند، مدام در معرض گرم و سرد شدن قرار دارند و اگر از کیفیت و استحکام لازم برخوردار نباشند ممکن است خیلی زود بشکنند.

قیمت روشویی سنگی پایه دار

 

مواد اولیه تشکل دهنده روشویی سنگی

روشویی های سنگی از مواد اولیه متعددی تشکیل شده اند و دلیل افزایش قیمت ناگهانی آن ها نیز همین ازدیاد مواد اولیه در ساخت آن ها بوده است.

افزایش قیمت مواد اولیه اصلی ترین عامل در گران شدن انواع کالا هایی است که در ساختشان استفاده از مواد اولیه فراوان ضروری می باشد.

مواد اولیه تشکل دهنده روشویی سنگی به شرح زیر می باشد:

  • ماده معدنی طبیعی آلومینیوم تری هیدراته
  • رزین یا همن پلیمر مایع
  • پیگمنت و رنگ دانه های تزیینی

این سه ماده، اصلی ترین مواد در تهیه روشویی های سنگی می باشند، البته لازم به ذکر است که مواد اولیه فراوانی در ساخت روشویی های سنگی به کار می روند که ذکر تمامی آن ها در این مقال نمی گنجد.

قیمت روشویی سنگی پایه دار

قیمت روشویی سنگی پایه دار

 قطعا می دانید که قیمت کالا های موجود در بازار در حال حاضر چند برابر شده است و دلیل عمده آن نیز افزایش ناگهانی قیمت مواد اولیه در بازار است.

هنگامی که بازار ارز دچار نوسان می شود و قیمت مواد اولیه افزایش پیدا می کند، طبیعی است که قیمت سینک و روشویی ها نیز دچار افزایش چشمگیر شود.

برای اطلاع از آخرین قیمت روشویی های سنگی پایه دار بهتر است به مراکز معتبر مربوطه مراجعه کنید.

برای سهولت در کار نیز می توانید شماره نمایندگی های معتبر آن ها را از طریق اینترنت یا سامانه ۱۱۸ دریافت کرده و با ایشان تماس بگیرید.